Anybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle küçümseyici bir yazı değildir. Türk insanının komik diyaloglarından birkaçı sadece. Ayrıca bazı argo yerleri * işaretiyle ve nokta ile belirterek yazmadım.
Kurallara aykırı bir durum varsa editlenebilir.
Küçümsenecek birşey yok zaten ortada, biz buyuz.