Bir arkadaş mesajla atmıştı, paylaşayım dedim
Türklerin Diyalog Farkı
Amerikalı : Hey dostum burda bir problem mi var?
Türk: Noluyo l*n burda ?
Amerikalı : Nasıl gidiyor Mike ?
Türk: Napıyon la ?
Amerikalı : Korkarım seni öldürücem dostum !
Türk: Salavat getir l*n pezev**k
Amerikalı : Oww dostum hiç cool olmamışsın
Türk: Bu ne *** g**üme benzemişsin
Amerikalı : Hey Steve ! Neden kendine bir içki koymuyorsun ?
Türk: La Süleyman ! Kap gel 2 bira bakam.
Amerikalı : Aman Tanrım şimdi napacağız ?
Türk: Has s...tir s*çtık.
Amerikan: tanri askina brad kes sesini artik!
Türk: allahim sen bana sabir ver, sus *** yeter! Elimde kalcan...
Amerikan: help me please...
Türk: la bi baksana la!!!
Amerikan: ne derler bilirsin jack, hayat beklenmedik
surprizlerle doludur...
Türk: valla oglum bir soz var hani, kaderde varsa
düzülmek neye yarar üzülmek...
2 AMERİKALININ konuşması;
Amerikan 1: dante'nin bu kitabini okudun mu micheal?
Amerikan 2: aaa evet , gercekten edebi degeri olan bir calisma.
Buna karşılık 2 TURKUN konuşması;
Türk 1: abi da vinci sifresini okudum super!
Türk 2: *** birak! iyice entel dantel oldun ! Layt herif !!
Amerikan:: hey jerry gel pizza ye dostum...
Türk: sülo gel *** buraya mis gibi menemen yaptik...
Amerikan: FBI... bir kac soru sorabilir miyim?
Türk: polis! nerdeydin *** dun esek herif?
Amerikan: (ses cikarmadan el işaretiyle) sen oraya
sen buraya sessiz olun...
Türk: Dagiliyoruz. haydaaaaaaaaa! !!
Kesinlikle küçümseyici bir yazı değildir. Türk insanının komik diyaloglarından birkaçı sadece. Ayrıca bazı argo yerleri * işaretiyle ve nokta ile belirterek yazmadım.
Kurallara aykırı bir durum varsa editlenebilir.