• 17-07-2010, 02:03:58
    konu sahibi arkadaşım benim ss ile eklediğim arkaplan resmini bir arkadaş konu içerisinde paylaşmıstı onu konunun başına yazabilir misin? çok sık pm geliyor ve çoğuna cevap veremiyorum
  • 17-07-2010, 02:07:05
  • 17-07-2010, 04:47:47


    Buda benim.

    Formattan sonra pek birşey yapmadım.
  • 17-07-2010, 12:18:47
    Üyeliği durduruldu
    [QUOTE=hitittuning;1061146506]


    süper
  • 17-07-2010, 16:27:36
  • 17-07-2010, 18:59:35
    Üyeliği durduruldu
  • 17-07-2010, 19:15:03
    Üyeliği durduruldu
    varya bir çoğunuz bu başlığa eklemek için bir güzel masaüstünü temizleyip birde dikkate çekecek arkaplan resmi koymuyorsa ne olayım
  • 17-07-2010, 19:28:37
  • 17-07-2010, 19:33:32
    Safak_Sebastian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen bunu dhde yaptırdın dimi