Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
326
●13.657
- 12-07-2010, 15:02:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu çok hoş ++
- 12-07-2010, 19:21:34rica ederimBlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende w7 ye geçicemde pc eski yenilemem lazım
- 12-07-2010, 19:34:50hocam bu masaüstünü boş olarak paylaşabilirmisinizBlueBluesBand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi masaüstüme koyacağımda..
bu çok hoş ++


