• 10-07-2010, 14:04:55
    #91
    Üyeliği durduruldu
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    buda benim desktop
    niye öyle parçalı bulutluki o
  • 10-07-2010, 14:13:55
    #92
    8 bit ekran çözünürlüğü varda
  • 10-07-2010, 14:27:27
    #93
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 bit ekran çözünürlüğü varda

    hocam zaman makinesi ile geriye gittinde internetmi ilerde kaldı
  • 10-07-2010, 14:36:23
    #94
    time machine olayı mı yok hocam tamamen küçük bir hile
  • 10-07-2010, 14:51:52
    #95

    Bu da benim çalışma alanım (windows makinam)

    Birde mac var ki o bambaşka (:

    Bi de centos.. :P

    Bu da ofis masaüstüm


    Nikon d70s. yatan pc bizim elemana toparlancak içerik elemanına. orda sata kablosu görünen server olucak local'de teki kalan ayakkabının birisi ayağımda. ayaklarım sıcaktan bunalınca terliklerim çay bardağım sigaram ve bursa yolculuğu için bursa hakkında bilgi edindiğim bursa belediyesi web sitesi
  • 10-07-2010, 14:52:37
    #96
    bu da benim masaüssüm, konudan buldum resimi paylaşıyım yorumları beklerim

  • 11-07-2010, 21:28:30
    #97
    Burada da benimki

  • 11-07-2010, 21:30:23
    #98
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    EnginTopcuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bu da benim çalışma alanım (windows makinam)

    Birde mac var ki o bambaşka (:

    Bi de centos.. :P

    Bu da ofis masaüstüm


    Nikon d70s. yatan pc bizim elemana toparlancak içerik elemanına. orda sata kablosu görünen server olucak local'de teki kalan ayakkabının birisi ayağımda. ayaklarım sıcaktan bunalınca terliklerim çay bardağım sigaram ve bursa yolculuğu için bursa hakkında bilgi edindiğim bursa belediyesi web sitesi
    hocam ne işle meşgulsünüz acaba?
  • 12-07-2010, 00:53:21
    #99


    Buda benden olsun