Konu
Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
10-07-2010, 14:27:27
#93
hayaletimsi
Cycl0ne adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
8 bit ekran çözünürlüğü varda
hocam zaman makinesi ile geriye gittinde internetmi ilerde kaldı