• 04-05-2010, 18:13:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ÖĞRENCİ DUASI

    Bizleri idarenin gazabından!!

    Karnelerin azabından!!

    Hocaların verdiği notlardan!!

    Azad eyle yarabbi!!



    (amin)



    Tarih dersine selamet!!

    Fene,sosyale merhamet!!

    Edebiyat dersine adalet!!

    Matematiği bedene benzet yarabbi!!



    (amin)



    Derslerin zorluğundan!!

    Kitapların bolluğundan!!

    Durmadan yazmaktan!!

    Sen bizi tahsir eyle yarabbi!!



    (amin)



    Yeni hocalara nazar muskası!!

    Eski hocalara emekli dosyası!!

    Sac kesen hocalara sünger makası!!

    Biz amin diyen örencilere!!

    Bir sinema parası ihsan eyle yarabbi!!



    (aminn)
  • 04-05-2010, 21:35:27
    #2
    Başka dalga geçilecek konu bulamadınız mı ? Iki tane soytarı yüzünden müslümanları , islamiyeti niye bu kadar alaya alıyorsunuz ? Böyle içerik görmekten dinlemekten bıktım . (isyanım sadece bu konuyu açan arkadaş için değil (tv , gazete , dergi vb deki alaycı içerikler ...))
  • 04-05-2010, 22:13:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka dalga geçilecek konu bulamadınız mı ? Iki tane soytarı yüzünden müslümanları , islamiyeti niye bu kadar alaya alıyorsunuz ? Böyle içerik görmekten dinlemekten bıktım . (isyanım sadece bu konuyu açan arkadaş için değil (tv , gazete , dergi vb deki alaycı içerikler ...))
    Ne Alaka Allah Aşkına. ?

    Ne Anlıyosunuz Anlamıyorumki , Geyik Amaçlı Yazılmış İçinde Hiçbirşekilde İslamla Alakalı Olumsuz Bi Tavır Olmayan Yazı.

    Siyasetcilerin , Geyik Amaçlı Resimleri Olur Photoshoplu .

    Hemen İşi Siyasete Dökerler.

    Böyle Şeyler Yazılır , Alaya Alıyorsunuz Derler.

    Yazıda '' Eğer Ben Müslümansam Dine İnanıyosam İslamın Ne Olduğunu Biliyorsam. ''

    Hiçbirşekilde , İslama Olumsuz Yönelik , Bi İçerik Bulunmamaktadır.

    Yinede Karar Sizin , Anlamak İstediğiniz Gibi Anlayabilirsiniz.

    İyi Forumlar..
  • 04-05-2010, 23:43:32
    #4
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne Alaka Allah Aşkına. ?

    Ne Anlıyosunuz Anlamıyorumki , Geyik Amaçlı Yazılmış İçinde Hiçbirşekilde İslamla Alakalı Olumsuz Bi Tavır Olmayan Yazı.

    Siyasetcilerin , Geyik Amaçlı Resimleri Olur Photoshoplu .

    Hemen İşi Siyasete Dökerler.

    Böyle Şeyler Yazılır , Alaya Alıyorsunuz Derler.

    Yazıda '' Eğer Ben Müslümansam Dine İnanıyosam İslamın Ne Olduğunu Biliyorsam. ''

    Hiçbirşekilde , İslama Olumsuz Yönelik , Bi İçerik Bulunmamaktadır.

    Yinede Karar Sizin , Anlamak İstediğiniz Gibi Anlayabilirsiniz.

    İyi Forumlar..
    "İslama Olumsuz Yönelik , Bi İçerik Bulunmamaktadır.
    " bu sadece senin görüşün