Başka dalga geçilecek konu bulamadınız mı ? Iki tane soytarı yüzünden müslümanları , islamiyeti niye bu kadar alaya alıyorsunuz ? Böyle içerik görmekten dinlemekten bıktım . (isyanım sadece bu konuyu açan arkadaş için değil (tv , gazete , dergi vb deki alaycı içerikler ...))