Başka dalga geçilecek konu bulamadınız mı ? Iki tane soytarı yüzünden müslümanları , islamiyeti niye bu kadar alaya alıyorsunuz ? Böyle içerik görmekten dinlemekten bıktım . (isyanım sadece bu konuyu açan arkadaş için değil (tv , gazete , dergi vb deki alaycı içerikler ...))
Ne Alaka Allah Aşkına. ?
Ne Anlıyosunuz Anlamıyorumki , Geyik Amaçlı Yazılmış İçinde Hiçbirşekilde İslamla Alakalı Olumsuz Bi Tavır Olmayan Yazı.
Siyasetcilerin , Geyik Amaçlı Resimleri Olur Photoshoplu .
Hemen İşi Siyasete Dökerler.
Böyle Şeyler Yazılır , Alaya Alıyorsunuz Derler.
Yazıda ''
Eğer Ben Müslümansam Dine İnanıyosam İslamın Ne Olduğunu Biliyorsam. ''
Hiçbirşekilde , İslama Olumsuz Yönelik , Bi İçerik Bulunmamaktadır.
Yinede Karar Sizin , Anlamak İstediğiniz Gibi Anlayabilirsiniz.
İyi Forumlar..