Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka dalga geçilecek konu bulamadınız mı ? Iki tane soytarı yüzünden müslümanları , islamiyeti niye bu kadar alaya alıyorsunuz ? Böyle içerik görmekten dinlemekten bıktım . (isyanım sadece bu konuyu açan arkadaş için değil (tv , gazete , dergi vb deki alaycı içerikler ...))
Ne Alaka Allah Aşkına. ?

Ne Anlıyosunuz Anlamıyorumki , Geyik Amaçlı Yazılmış İçinde Hiçbirşekilde İslamla Alakalı Olumsuz Bi Tavır Olmayan Yazı.

Siyasetcilerin , Geyik Amaçlı Resimleri Olur Photoshoplu .

Hemen İşi Siyasete Dökerler.

Böyle Şeyler Yazılır , Alaya Alıyorsunuz Derler.

Yazıda '' Eğer Ben Müslümansam Dine İnanıyosam İslamın Ne Olduğunu Biliyorsam. ''

Hiçbirşekilde , İslama Olumsuz Yönelik , Bi İçerik Bulunmamaktadır.

Yinede Karar Sizin , Anlamak İstediğiniz Gibi Anlayabilirsiniz.

İyi Forumlar..