• 26-04-2010, 04:23:19
    #1
    Fahrettin Kerim Gökay, İstanbul Belediye Başkanlığı zamanında fırınları geziyormuş.

    Kendisine, ağzı oldukça bozuk bir fırıncı pasta ikram etmiş.

    Fahrettin Bey, şöyle bir tadına bakmış ve sormuş:

    “Hımmm!… Çok güzelmiş, ne kattın buna?”

    Fırıncı gülümseyerek yanıtlamış:

    “Sana koydum efendim!”

    Fahrettin Bey, bu söz üzerine pastadan bir lokma daha almış ve devam etmiş:

    “Ben de bütün fırıncılara söyleyeyim de, hepsi Sana koysunlar!"


    alıntıdır.
  • 26-04-2010, 04:41:57
    #2
    Ohaa yarıldım sabah sabah
  • 26-04-2010, 07:47:59
    #3
    Güzel!
  • 26-04-2010, 14:32:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Süper ya
  • 26-04-2010, 16:20:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu gerçek yaşanmış bir olay. Ama adam fırıncı değil aşçıydı galiba. Bahsettiği şey "Sana" yağı. Bilerek böyle söylemiş. Cevap ise;
    Bende İstanbul'un bütün aşçılarına söyleyeyim onlarda "Sana" koysunlar.

    En azından dedem bana böyle anlatmıştı. Paylaşım için sağol. ++
  • 26-04-2010, 16:25:21
    #6
    rica
  • 26-04-2010, 16:28:50
    #7
    Bende sana koyacam mamicim sana tattırırım
  • 26-04-2010, 18:34:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hahhaha koptum yaa
  • 26-04-2010, 18:50:01
    #9
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende sana koyacam mamicim sana tattırırım
    ben bakkaldan alırım gülüm