Bu gerçek yaşanmış bir olay. Ama adam fırıncı değil aşçıydı galiba. Bahsettiği şey "Sana" yağı. Bilerek böyle söylemiş. Cevap ise;
Bende İstanbul'un bütün aşçılarına söyleyeyim onlarda "Sana" koysunlar.

En azından dedem bana böyle anlatmıştı. Paylaşım için sağol. ++