Fahrettin Kerim Gökay, İstanbul Belediye Başkanlığı zamanında fırınları geziyormuş.

Kendisine, ağzı oldukça bozuk bir fırıncı pasta ikram etmiş.

Fahrettin Bey, şöyle bir tadına bakmış ve sormuş:

“Hımmm!… Çok güzelmiş, ne kattın buna?”

Fırıncı gülümseyerek yanıtlamış:

“Sana koydum efendim!”

Fahrettin Bey, bu söz üzerine pastadan bir lokma daha almış ve devam etmiş:

“Ben de bütün fırıncılara söyleyeyim de, hepsi Sana koysunlar!"


alıntıdır.