• 04-04-2010, 20:18:04
    #10
    güzel fikir aslında orada notları gördükçe atlayasım gelmiyor değil doğrusu
  • 04-04-2010, 20:20:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar facebook'u kapattırsak buradan ? Mümkünmüdür ? (Hehe bu arada ince bir düşünüş )
  • 04-04-2010, 20:27:33
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şimdiki nesil şanssız. Bizim zamanımızda e-okul yoktu sahte karne vardı 1 leri 4 e çevirmek vardı ..
  • 04-04-2010, 23:12:37
    #13
    maili bekliyoruz (:
  • 05-04-2010, 01:12:42
    #14
    bence kapansa bile sen mezun olursun

    ben ara ara çok ihbar yaparım o siteden ..atatürk e hakaret yada böyle manevi değerlere hakaret eden yada pkk eğilimli siteleri şikayet ederim.

    geçen ay mail gelmiş baktım ki benim 2008 de ihbar ettiğim siteyi incelemişler kapatmışlar ..

    yani 2008 ağustosundan bu yana 1,5 sene geçti , 2 sene oluyor anca cevap geldi.

    belki o siteyi sadece ben şikayet ettim o yüzden de olabilir ama yinede garip geldi. sonra şikayet ettiğim 50 ye yakın siteden hiçbi haber yok... hani sonucu öğrenmek istiyorum a tıklıyoruz ya ,ben de tıklıyorum ama mail de tık yok daha
  • 05-04-2010, 10:16:30
    #15
    Üyeliği durduruldu
    hiç birşey olmaz ona eğer onu kapatırlarsada ben kredi kartımı ödemem şikayetçi olurum aile içi huzuru bozuyor diye derslere çalışmıyorsunuz sonra yok aile içi huzur
  • 05-04-2010, 11:48:05
    #16
    hadi inşallah
  • 05-04-2010, 14:50:20
    #17
    evet aile içi huzuru gerçekten bozuyor benım bı ılgım yok e-okuldan önce mezun oldum ama kardeşimin sürekli aldı zayıfları takip ediyor babam ve her seferınde bı tartışma
  • 05-04-2010, 15:29:16
    #18
    Giriş'e bir fon müzüğü koysalar "Hatasız Kul Olmaz"