• 04-04-2010, 19:44:26
    #1
    Merhabalar,

    Simdi size saçma gelecek ama ben az önce e okul sistemini ihbar ettim.

    ettim adres http://www.ihbarweb.org.tr/ihbar.html?subject=1

    Aile içi huzu bozarak intihara yönlendirme gerekcesi ile ihbar ettim umarım yüce Türk adaleti yerini bulur geri bildirim istedim sonuç ile ilgili e-posta gönderimi yapcaklar onuda sizle paylasırım.


    E okul =


    Bu konuyu buraya açtım hem geyik olsun hemde sizin yorumlarınızı almak istiyorum.

    Geçen sene çünkü çok zor durumlar geçirdim sırf bu eokul internet sayfası yüzünden aile içi huzur kalmadı ama intihara yönelmedim ama bu sene yönlene bilirdim
  • 04-04-2010, 19:47:23
    #2
    Güzel düşünmüşsün.
  • 04-04-2010, 19:47:31
    #3
    Hahahaha kapanırsa iyi olur
  • 04-04-2010, 19:47:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aslında bir bakımdan mantıklı ama diğer bakımdan çok saçma geliyor =).
    Bence Yemez =)
  • 04-04-2010, 19:48:48
    #5
    Burası Türkiye neden olmasın
  • 04-04-2010, 19:51:05
    #6
    Gerekirse dilekçe yazacam aile içi huzur kalmıyor veli bu internet sayfasına girince.

    İhbarweb.org.tr işini yapsın dilekçe için a4 ve kalemler benden varmı benle yazacak ve göndercek 75krş luk pulda benden
  • 04-04-2010, 19:52:31
    #7
    maxi geyik olduğuna eminmisiniz konunuzun,
  • 04-04-2010, 19:56:45
    #8
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maxi geyik olduğuna eminmisiniz konunuzun,
    Mantıklı düşününce aile içi huzuru bozuyor ve intihara yönlendiriyor bundan mantıklı ve maxigeyik lik değil ama off topic bunu olgun karsılamaz çünkü orası devlet e ait bir kurumun M.E.B. ait bir sayfa orayıda devlet e şikayet etmek gibi bakarsan o zamanda olumsuz sonuç verir.
  • 04-04-2010, 20:03:58
    #9
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı düşününce aile içi huzuru bozuyor ve intihara yönlendiriyor bundan mantıklı ve maxigeyik lik değil ama off topic bunu olgun karsılamaz çünkü orası devlet e ait bir kurumun M.E.B. ait bir sayfa orayıda devlet e şikayet etmek gibi bakarsan o zamanda olumsuz sonuç verir.
    anlayışım kıt olduğundan , yukarıda ki hiçbir yazdığınızdan birşey anlamadım