Simdi size saçma gelecek ama ben az önce e okul sistemini ihbar ettim.
ettim adres http://www.ihbarweb.org.tr/ihbar.html?subject=1
Aile içi huzu bozarak intihara yönlendirme gerekcesi ile ihbar ettim umarım yüce Türk adaleti yerini bulur geri bildirim istedim sonuç ile ilgili e-posta gönderimi yapcaklar onuda sizle paylasırım.
E okul =

Bu konuyu buraya açtım hem geyik olsun hemde sizin yorumlarınızı almak istiyorum.
Geçen sene çünkü çok zor durumlar geçirdim sırf bu eokul internet sayfası yüzünden aile içi huzur kalmadı ama intihara yönelmedim ama bu sene yönlene bilirdim
kapanırsa iyi olur