bence kapansa bile sen mezun olursun

ben ara ara çok ihbar yaparım o siteden ..atatürk e hakaret yada böyle manevi değerlere hakaret eden yada pkk eğilimli siteleri şikayet ederim.

geçen ay mail gelmiş baktım ki benim 2008 de ihbar ettiğim siteyi incelemişler kapatmışlar ..

yani 2008 ağustosundan bu yana 1,5 sene geçti , 2 sene oluyor anca cevap geldi.

belki o siteyi sadece ben şikayet ettim o yüzden de olabilir ama yinede garip geldi. sonra şikayet ettiğim 50 ye yakın siteden hiçbi haber yok... hani sonucu öğrenmek istiyorum a tıklıyoruz ya ,ben de tıklıyorum ama mail de tık yok daha