• 13-06-2007, 16:49:06
    #10
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fade To Black'i de çok güzel yapmışlar.
    Fade to black de güzel.

    Bu arada e bilim abi keman mı çello mu viyolensel mi. Kulağıma keman sesi gibi geliyor canlandığında çello kullanıyorlar gibi..

    Infinity verdiğin video eurovizyondaki gösteri değil mi ulen reklam koymuşlardı gıcık oldum.
  • 13-06-2007, 18:05:52
    #11
    Üyeliği durduruldu
    The Hawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fade to black de güzel.

    Bu arada e bilim abi keman mı çello mu viyolensel mi. Kulağıma keman sesi gibi geliyor canlandığında çello kullanıyorlar gibi..

    Infinity verdiğin video eurovizyondaki gösteri değil mi ulen reklam koymuşlardı gıcık oldum.
    bide İzmirdesin insan gitmez mi? adamlar geldi fuarda konser verdi ayıp ayıp.
  • 13-06-2007, 23:04:53
    #12
    Unforgiven çok güzel tavsiye ederim...Çoğu videolarımda arka fon müziği diye koyuyorum çok güzel abi ya...
  • 13-06-2007, 23:06:13
    #13
    apocalyptica dedin mi akan sular durur bittersweet ise süper parçalarından biridir
    ah be dinleyesim gedi
  • 14-06-2007, 00:06:00
    #14
    ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bide İzmirdesin insan gitmez mi? adamlar geldi fuarda konser verdi ayıp ayıp.
    hadi be ne zaman Almancaydı vizeydi seoydu derken hayattan uzaklaştık...
  • 14-06-2007, 00:20:05
    #15
    Çello ile METAL nasıl yapılır diye merak ediyorsanız bir yerlerden bulun ve dinleyin arkadaşlar (dinlemeyenler için diyorum) Gerçekten bu adamların yaptıkları sanatın ta kendisi.
    Piyasaya Metallica parçalarını çello ile cover'layarak girdiler. O zamanlar herkes gülüyordu bu finlilere "bu nasıl müzik diye" ama şimdi dünyanın sayılı grupları arasındalar.

    Tek farkları Farklı olan müzikleri
  • 16-06-2007, 08:05:27
    #16
    bütün şarkıları güzel bence

    fisheye var mesela
    fatal error

    güzel şarkılar hepsi