Konu
Apocalyptica Dinleyenler
14-06-2007, 00:06:00
#14
The Hawk
ErsinAcar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bide İzmirdesin insan gitmez mi? adamlar geldi fuarda konser verdi ayıp ayıp.
hadi be ne zaman Almancaydı vizeydi seoydu derken hayattan uzaklaştık...