ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bide İzmirdesin insan gitmez mi? adamlar geldi fuarda konser verdi ayıp ayıp.
hadi be ne zaman Almancaydı vizeydi seoydu derken hayattan uzaklaştık...