The Hawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fade to black de güzel.

Bu arada e bilim abi keman mı çello mu viyolensel mi. Kulağıma keman sesi gibi geliyor canlandığında çello kullanıyorlar gibi..

Infinity verdiğin video eurovizyondaki gösteri değil mi ulen reklam koymuşlardı gıcık oldum.
bide İzmirdesin insan gitmez mi? adamlar geldi fuarda konser verdi ayıp ayıp.