Fade To Black'i de çok güzel yapmışlar.
Fade to black de güzel.
Bu arada e bilim abi keman mı çello mu viyolensel mi. Kulağıma keman sesi gibi geliyor canlandığında çello kullanıyorlar gibi..
Infinity verdiğin video eurovizyondaki gösteri değil mi ulen reklam koymuşlardı gıcık oldum.