Hangi devirdeyiz mal mı alıp veriyoruz arkadaşlar? Gençler anlaşmışsa büyüklere saygı duymak düşer. Ama gönlünü yapmak isterseniz webmaster falan gibi yabancı cümleler kullanmayın bence, web tasarımcısıyım de, programcıyım de, bilgi işlem uzmanıyım de yani diyecek şey çok..
Unutmayın iki gönül bir olunca websitesi seyran olur. Garip kuşun yuvasını Adsense yapar..