-evveeet adettendir soralım ne iş yapıo oğlumuz
-webmasterim efendim.kazancım iyi şükür.
-(baba anlamaz ama kazancım iyi diince sesi çıkmaz)
-düğünü ne zaman yapıcaz?
-hmm.Ayın kaçı bugun aa tüh ayın 26 sı bugun ödeme günü geçti bu ay da ban falan yemessek öbür ayın yirmisine ödeme alırım yaparız