• 02-06-2007, 22:50:04
    #55
    hahaha güsel konuymuş ya
    verirler verirler adama dicen bir site yapıyorum en az 1 milayr para kazanıyorum oturduğum yerden

    al senin olsun hayrını gör der
  • 02-06-2007, 22:58:33
    #56
    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evli olan varmı burda
    2 tane torunum var
  • 03-06-2007, 13:48:39
    #57
    allah bagışlasın
  • 03-06-2007, 13:57:56
    #58
    Oğlunuz ne iş yapıyor?
    Efendim oğlumuz çok iyi reklam alır çok güzel site yapar.Şu anda bir çok sitesi var kızımızada öğretir geçinir giderler.
  • 03-06-2007, 14:34:04
    #59
    ben veririm(büyük konuşmak gibi olmasın)

    ama testten geçirmek gerekir
    1.google dan banlımı ?
    2.adsense geliri yüksekmi ?
    3.spamcı mı değilmi ?

  • 03-06-2007, 18:19:22
    #60
    başlık parası Core2Duo 4g ram makına
  • 03-06-2007, 18:34:11
    #61
    neyse ki benim böyle bi sorunum yok,webmaster arkadaşlar düşünsün ben webmaster degilim,site sahibiyim.... yırttım
  • 03-06-2007, 19:55:16
    #62
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kaçıramam da, aşiret peşime düşer
    Ölürüm lan onun için, değil aşiret cihan bir olup gelsin

    babasına google çalışanıyım diyecem
    Müstakbek baba : Ne iş yabıon bağam sen ?

    Deli dana : Google çalışanıyım babam

    Müstakbek baba : İşçisin yani. Asgari ücret ?


    izuner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane torunum var
    Ciddimisin amca sen ?
  • 03-06-2007, 20:00:42
    #63
    -evveeet adettendir soralım ne iş yapıo oğlumuz
    -webmasterim efendim.kazancım iyi şükür.
    -(baba anlamaz ama kazancım iyi diince sesi çıkmaz)
    -düğünü ne zaman yapıcaz?
    -hmm.Ayın kaçı bugun aa tüh ayın 26 sı bugun ödeme günü geçti bu ay da ban falan yemessek öbür ayın yirmisine ödeme alırım yaparız