valla ben suan evliyim hemde webmasterim
fakat ben yabancı ulkeye gidecem bu yüzden sanırım iş güç mahane yapmadılar.
birde şehrimizde bir yerel kanalda part-time olarak çalışıyorum. Her zaman bir açık kapı burakıyorum.. Günde 2 saatligine gidiyorum. Böylece hergün dısarıya cıkmak zorunda oluyorum. Bir işte part-time calısmanızı tavsiye ederim.. Genelde bende part-time calıstıgım yeri söylüyorum ki webmasterligi anlatmak zor..
Webmastere Kız Verilirmi
128
●3.600
- 03-06-2007, 21:03:25Bilgisayar başından kalkıpta sevgilinizle ilgilenebiliosanız bu soruya cevap arayın
bir bakmışsın bu soruyu soracak muhattabınız bile yok.
bkz. web tasarımcısı depresyona girerse - 03-06-2007, 22:28:04Üyeliği durdurulduBaysal kaç DW Ton olsunBaysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimizde şuan 3500 Ton ve 17000 tonluk gemiler var
istersen Kemal Yardımcı'ya söliyim sana bi sipariş alalım
- 03-06-2007, 22:31:20Farketmez aslında. Beni ve 20 bayanı taşıyabilsin bana yeter.Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bir bakmışsın bu soruyu soracak muhattabınız bile yok.
Ama şunu iyi biliyorum Gemi inşaatı yapanlara kız veriyolar ordan kurtardım işte