valla ben suan evliyim hemde webmasterim
fakat ben yabancı ulkeye gidecem bu yüzden sanırım iş güç mahane yapmadılar.
birde şehrimizde bir yerel kanalda part-time olarak çalışıyorum. Her zaman bir açık kapı burakıyorum.. Günde 2 saatligine gidiyorum. Böylece hergün dısarıya cıkmak zorunda oluyorum. Bir işte part-time calısmanızı tavsiye ederim.. Genelde bende part-time calıstıgım yeri söylüyorum ki webmasterligi anlatmak zor..