saho adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

not: yukarıda biri espiri diye bir laf yazmış... Çok saçma rica ediyorum ordaki cümlesini düzelsin.
128
●3.600

Burada soru webmastere kız verilirmi sorusu var. Ayrıca webmasterden eş meş olmaz
başka bişey diyecem ayıp olur, ayıp olur derken argo kelime demiycem. başka kelime fakat, demiyorum hepiniz bana kızarsınız:=))))
ben adsensende para kazanmıyorum site yazarak kazanıyorum coderlikten falan
banlanmıyorum ben
Biraz özlemeke gerekiyor birbirini sabah gidicen akşam gelicen tabi inş pc basına oturmazsan gelincede pek sorun çıkmaz ama genelde sabahlanıyor sanmıyorum ki düzenli gitsin. En azından başarıya ulşamanın bir bedeli oluyor.