• 12-06-2007, 17:06:26
    Ece
    Üyeliği durduruldu
    saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onun nasibini veren Allah kazandığın parayı sen mi kazandın sanıyorsun verende o alacak olanda o hepsinin sahibi bilmem biraz dini olmuş olabilir ama gerçekler bunlar sen rızkını ara yeter ki yok vermemek yok evlenmemek saçma bişi yeter ki ara verir Yaratan
    Nasip allahdan tabiki... Ama işi olmuyan birine kız verilmez. Kendi acından düşün, kızın olsa... Netten bilgisayar başından hiç kalkmıyan bir kişiye, google, sponsorlardan para kazanan birine verirmiydin? Gerçi erkek ve bayan, arasındaki anlayış zıttını yaşıyoruz şuanda

    not: yukarıda biri espiri diye bir laf yazmış... Çok saçma rica ediyorum ordaki cümlesini düzelsin.
  • 12-06-2007, 17:13:24
    Düzeltilecek Kısımı Söylerseniz Çok Sevinicem. : )
  • 12-06-2007, 17:18:13
    Ece
    Üyeliği durduruldu
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webmaster senin kızını alır mı? Asıl soru bu
    Sizde öyle başlık açın o zaman Burada soru webmastere kız verilirmi sorusu var. Ayrıca webmasterden eş meş olmaz başka bişey diyecem ayıp olur, ayıp olur derken argo kelime demiycem. başka kelime fakat, demiyorum hepiniz bana kızarsınız:=))))
  • 12-06-2007, 17:19:52
    Ece
    Üyeliği durduruldu
    noxious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu okurken arkadaşımla aramızda geçen bi muhaabbet geldi aklıma
    ark-kızın banası beni hiç sevmiyo
    ben-önemli olan gençlerin anlaşması
    ark-öyle ama ya istemeye gidince babası vermezzse?
    ben-babasını napacan oğlum kız verse yeter
    Merhaba. kelimenizi düzeltmenizi rica ediyorum...
  • 12-06-2007, 21:06:21
    Üyeliği durduruldu
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webmaster senin kızını alır mı? Asıl soru bu
    rep rep rep sevdim bunu
  • 12-06-2007, 21:08:17
    Üyeliği durduruldu
    bitanem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasip allahdan tabiki... Ama işi olmuyan birine kız verilmez. Kendi acından düşün, kızın olsa... Netten bilgisayar başından hiç kalkmıyan bir kişiye, google, sponsorlardan para kazanan birine verirmiydin? Gerçi erkek ve bayan, arasındaki anlayış zıttını yaşıyoruz şuanda

    not: yukarıda biri espiri diye bir laf yazmış... Çok saçma rica ediyorum ordaki cümlesini düzelsin.
    özür dilerim kırdıysam sizi ben adsensende para kazanmıyorum site yazarak kazanıyorum coderlikten falan banlanmıyorum ben
  • 12-06-2007, 23:37:46
    Kurumsal PLUS
    bizimle evlenen kızların çekeceği var.. yazık zavallım gecenin bi saati uyanacak yanında kimse yok.. bakacak pc başında kod yazıyo.. zor be
  • 13-06-2007, 02:06:55
    Misafir
    Webmaster'dan webmaster'a fark var, örneklendirme yapmak istemiyorum misal çok profosyonel sistemleri ya da siteleri kodlayan arkadaşlar var yada bu gün bir çok şirketin grafiklerini çizen bir şahıs var vs. alternatifi pek olmayan ya da gerçekten çok işe yarayan real hayatta kendini göstermiş kişiler var. Birde amatörce uğraşanlar var yada ofisleri vs. de olsa yinede sponsorlara bağlı şekilde ya da 1-2 web işiyle çalışanlarımız var. Durum değişiyor tabi ki, ayrıca Webmaster evleniyorsa kesinlikle evde çalışmamalı büyük sorunlar oluyor Biraz özlemeke gerekiyor birbirini sabah gidicen akşam gelicen tabi inş pc basına oturmazsan gelincede pek sorun çıkmaz ama genelde sabahlanıyor sanmıyorum ki düzenli gitsin. En azından başarıya ulşamanın bir bedeli oluyor.
  • 13-06-2007, 02:13:49
    vermezse babasını hacklersin