Nasip allahdan tabiki... Ama işi olmuyan birine kız verilmez. Kendi acından düşün, kızın olsa... Netten bilgisayar başından hiç kalkmıyan bir kişiye, google, sponsorlardan para kazanan birine verirmiydin? Gerçi erkek ve bayan, arasındaki anlayış zıttını yaşıyoruz şuanda
not: yukarıda biri espiri diye bir laf yazmış... Çok saçma rica ediyorum ordaki cümlesini düzelsin.
özür dilerim kırdıysam sizi

ben adsensende para kazanmıyorum site yazarak kazanıyorum coderlikten falan

banlanmıyorum ben