Webmaster'dan webmaster'a fark var, örneklendirme yapmak istemiyorum misal çok profosyonel sistemleri ya da siteleri kodlayan arkadaşlar var yada bu gün bir çok şirketin grafiklerini çizen bir şahıs var vs. alternatifi pek olmayan ya da gerçekten çok işe yarayan real hayatta kendini göstermiş kişiler var. Birde amatörce uğraşanlar var yada ofisleri vs. de olsa yinede sponsorlara bağlı şekilde ya da 1-2 web işiyle çalışanlarımız var. Durum değişiyor tabi ki, ayrıca Webmaster evleniyorsa kesinlikle evde çalışmamalı büyük sorunlar oluyor Biraz özlemeke gerekiyor birbirini sabah gidicen akşam gelicen tabi inş pc basına oturmazsan gelincede pek sorun çıkmaz ama genelde sabahlanıyor sanmıyorum ki düzenli gitsin. En azından başarıya ulşamanın bir bedeli oluyor.