• 03-06-2007, 22:38:24
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Baysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farketmez aslında. Beni ve 20 bayanı taşıyabilsin bana yeter.
    Sana bi tekne yapalım sandal gibi Yeter ..
  • 03-06-2007, 22:55:52
    #74
    Biz önce bir kızı bulalım evlenicek aklı basında onu ikna edelim babasını her turlu ikna ederiz
  • 03-06-2007, 23:53:13
    #75
    pchayat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cidden bu konu süper oldu bende kara kara düşünüyorum ama en iyisi şirket açmak şirket sahibiyim diyince olay biter sanırım
    evet şirket olup vergi levhası gösteririz o zaman verirler yada google benim derim
  • 04-06-2007, 00:35:20
    #76
    AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz önce bir kızı bulalım evlenicek aklı basında onu ikna edelim babasını her turlu ikna ederiz

    katiliyorum ama

    Düşünsene : babasindan kızı istiyo baban Kizinizi Oğlumuza istiyoruz. vs vs..

    işte : Kızın babasi Soruyo Oğlumuzun mesleği ne :

    Sen diyosun : WebMasterim

    Kızın babasinda deişik bi yüz ifadesi ve yüzüne aval aval bakmasin
  • 04-06-2007, 03:12:09
    #77
    phpBB'nin ustası gözlerinin hastasıyım, zaten biliyorsun değil mi ?
  • 04-06-2007, 04:39:37
    #78
    Üyeliği durduruldu
    En kolayı webmaster manita bulacaksın, hem gelir de katlanır
  • 04-06-2007, 04:43:12
    #79
    Ben google den banlandım hayatım, senin kodları ödünç versene
  • 04-06-2007, 12:09:14
    #80
    sn1p3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müstakbek baba : Ne iş yabıon bağam sen ?

    Deli dana : Google çalışanıyım babam

    Müstakbek baba : İşçisin yani. Asgari ücret ?



    Ciddimisin amca sen ?
    hahahah abi bu lafa koptum yaa

    Ne iş yabıon bağam sen ?
  • 06-06-2007, 00:55:11
    #81
    Hangi devirdeyiz mal mı alıp veriyoruz arkadaşlar? Gençler anlaşmışsa büyüklere saygı duymak düşer. Ama gönlünü yapmak isterseniz webmaster falan gibi yabancı cümleler kullanmayın bence, web tasarımcısıyım de, programcıyım de, bilgi işlem uzmanıyım de yani diyecek şey çok..

    Unutmayın iki gönül bir olunca websitesi seyran olur. Garip kuşun yuvasını Adsense yapar..