• 03-06-2007, 20:54:38
    #64
    Üyeliği durduruldu
    valla ben suan evliyim hemde webmasterim

    fakat ben yabancı ulkeye gidecem bu yüzden sanırım iş güç mahane yapmadılar.

    birde şehrimizde bir yerel kanalda part-time olarak çalışıyorum. Her zaman bir açık kapı burakıyorum.. Günde 2 saatligine gidiyorum. Böylece hergün dısarıya cıkmak zorunda oluyorum. Bir işte part-time calısmanızı tavsiye ederim.. Genelde bende part-time calıstıgım yeri söylüyorum ki webmasterligi anlatmak zor..
  • 03-06-2007, 20:59:31
    #65
    Misafir
    kazandığınız paralarla ufak bi şirket kurup soru sorulduğunda şirket sahibiyim diyebilirsiniz

    test edildi onaylandı..
  • 03-06-2007, 21:03:25
    #66
    Bilgisayar başından kalkıpta sevgilinizle ilgilenebiliosanız bu soruya cevap arayın bir bakmışsın bu soruyu soracak muhattabınız bile yok.

    bkz. web tasarımcısı depresyona girerse
  • 03-06-2007, 21:14:22
    #67
    Üyeliği durduruldu
    sevgilim randevumda kazançlar düştü Garanti arkadasamı geçsek.
  • 03-06-2007, 21:30:37
    #68
    Üyeliği durduruldu
    Aynen webmasterlar düşünsün derim bende Ben zevkine yapıyorum ek iş şekli Ama şunu iyi biliyorum Gemi inşaatı yapanlara kız veriyolar ordan kurtardım işte
  • 03-06-2007, 22:20:28
    #69
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fatih sen gemi inşaatımı yapıosun. Bende gemi alıcam pm atsana bana.
  • 03-06-2007, 22:21:22
    #70
    webmastere su yok su
  • 03-06-2007, 22:28:04
    #71
    Üyeliği durduruldu
    Baysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatih sen gemi inşaatımı yapıosun. Bende gemi alıcam pm atsana bana.
    Baysal kaç DW Ton olsun Elimizde şuan 3500 Ton ve 17000 tonluk gemiler var istersen Kemal Yardımcı'ya söliyim sana bi sipariş alalım
  • 03-06-2007, 22:31:20
    #72
    Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baysal kaç DW Ton olsun Elimizde şuan 3500 Ton ve 17000 tonluk gemiler var istersen Kemal Yardımcı'ya söliyim sana bi sipariş alalım
    Farketmez aslında. Beni ve 20 bayanı taşıyabilsin bana yeter.