• 13-05-2007, 01:12:24
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gemlikli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bu şarkıyla bu fazla bile nerde sertap nerde bu şarkı

    sen öle san oranın en güzel şarkısıydı
  • 13-05-2007, 01:14:49
    #20
    gemlikli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bu şarkıyla bu fazla bile nerde sertap nerde bu şarkı
    Bence yanlış düşünüyorsun
    Kenan gayet iyiydi belkide en iyisi
    Ancak bu yarışmada müziğin sesinden çok siyasi sesler konuşuyor.
  • 13-05-2007, 01:17:08
    #21
    gene komşu komşuya verdi işte
    benim anlamadığım ne yunanistan ne ermenistan bize puan vermiyor biz en yüksek puanları veriyoruz
    eğer bunun sebebi gerçekten sevdiğimiz şarkıya verdiğimizdense çok sevinirim.
  • 13-05-2007, 01:17:56
    #22
    Üyeliği durduruldu
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence yanlış düşünüyorsun
    Kenan gayet iyiydi belkide en iyisi
    Ancak bu yarışmada müziğin sesinden çok siyasi sesler konuşuyor.
    Mesut siyasi dalgalara girme bak desp geliyor
    Ayrıca ben böyle yurovizyonmuş dolarvizyonmuş falan pek ilgilenmiyom iyi olan kazansın diyom
  • 13-05-2007, 01:20:02
    #23
    Bence sırbistan birinci olur şarkıda iş yok ama içimden öyle geldi
  • 13-05-2007, 03:38:05
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Bence de Sırbistan 1. olur. Hatta biz 4. oluruz. 163 puan alırız, Belçika, Fransa, Almanya, Hollanda ve İngiltere bize 12 puan verecektir. Ukrayna 2’nci, Rusya da biraz zorlarsa 3’üncü olabilir.
  • 13-05-2007, 10:04:28
    #25
    Alonso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de Sırbistan 1. olur. Hatta biz 4. oluruz. 163 puan alırız, Belçika, Fransa, Almanya, Hollanda ve İngiltere bize 12 puan verecektir. Ukrayna 2’nci, Rusya da biraz zorlarsa 3’üncü olabilir.
    sana katılıyorum