Bence yanlış düşünüyorsun
Kenan gayet iyiydi belkide en iyisi
Ancak bu yarışmada müziğin sesinden çok siyasi sesler konuşuyor.
Mesut siyasi dalgalara girme bak desp geliyor

Ayrıca ben böyle yurovizyonmuş dolarvizyonmuş falan pek ilgilenmiyom iyi olan kazansın diyom