MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence yanlış düşünüyorsun
Kenan gayet iyiydi belkide en iyisi
Ancak bu yarışmada müziğin sesinden çok siyasi sesler konuşuyor.
Mesut siyasi dalgalara girme bak desp geliyor
Ayrıca ben böyle yurovizyonmuş dolarvizyonmuş falan pek ilgilenmiyom iyi olan kazansın diyom