gemlikli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla bu şarkıyla bu fazla bile nerde sertap nerde bu şarkı
Bence yanlış düşünüyorsun
Kenan gayet iyiydi belkide en iyisi
Ancak bu yarışmada müziğin sesinden çok siyasi sesler konuşuyor.