R10'dan banlandım.! Kâbus..!
12
●423
- 10-12-2009, 06:55:29Üyeliği durdurulduGordugum bir ruyayi anlatmak istiyorum 1 saat once uyandim ve uyanmadan once en son gordugum ruya veya kâbus diyelim R10 'dan banlanmistim. Banlanma sebebini hatirlamiyorum uyanir uyanmaz pci actim ve direk ilk isim R10'a girmek oldu sifremi girdim internette yavaslicagi tuttu gec girdi sifreyi bi an korktum acaba banlandim mi banlanmadim mi diye
- 10-12-2009, 07:59:41Üyeliği durduruldu
- 10-12-2009, 10:12:39Üyeliği durdurulduaradım http://www.google.com.tr/#hl=tr&q=r1...8885437d6e1fd0 ilgili sonuc bulamadimd4hi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Maxigeyiq oldugu icin sonucta burda bi geyik yapiyoruz bilmem anlatabildim mi.ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevabina bi el atsanaBalzac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katiliyom sana 3 defa arka arkaya banlaninca bole oluyo galiba :PpLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-12-2009, 02:48:58Üyeliği durduruldubucakrali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen bucada mısın
Bende Bucada oturuyorumda ondan sorduım
- 12-12-2009, 02:54:55Üyeliği durdurulduArada bende de öyle oluyor. Ben en çok uyumama yakın saatlerde çalışıyorum. Yeni kalktığımda da öyle geyik falan yaparım, facede vs. takılırım.
Uyumadan önce, yabancı Pr8 site vs. arıyorum. Onun etkisinde kalarak yattığımdan dolayı buda rüyama yansıyor.
Örneğin uyumadan önce bir kızla beraber olduğunuzu düşünürseniz, rüyanızda kendinizi ilişkide görmeniz yüksek bir ihtimal.
Açıkcası normal bir durum bu.
Bende Bucada oturuyorumda ondan sorduım