Konu
R10'dan banlandım.! Kâbus..!
12-12-2009, 02:48:58
#8
pLive
Üyeliği durduruldu
bucakrali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Katiliyom sana 3 defa arka arkaya banlaninca bole oluyo galiba :P
Sen bucada mısın
Bende Bucada oturuyorumda ondan sorduım