Konu
R10'dan banlandım.! Kâbus..!
10-12-2009, 07:32:26
#2
pLive
Üyeliği durduruldu
ahahaha webmasterin kabusuda böyle olur işte
Hep modların yüzünden banlıyorlar milleti bizide korkutuyor