• 27-11-2009, 18:31:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar, aramızda eksisozlukte yazar olanlar var mı?
  • 27-11-2009, 22:45:34
    #2
    hiç mi yok?
  • 28-11-2009, 04:12:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bir kac arkadaşım vardı ama artık göremiyorum onları nerelerde kim bilir
  • 28-11-2009, 04:48:57
    #4
    Platin üye
    Bir zamanlar yazardık. Uzun süre girmeyince silmişlerdir. Bakmadım
  • 28-11-2009, 13:58:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Eksi sözlük yazarı olmak için ne yapmak gerekiyor anlamadım. Kaç defa başvurdum cevap yok.
  • 28-11-2009, 17:58:53
    #6
    2 kere atıldım
  • 28-11-2009, 19:56:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eksi sözlük yazarı olmak için ne yapmak gerekiyor anlamadım. Kaç defa başvurdum cevap yok.
    Yazardan hesabı satın alıp, nickname i değiştir.
  • 28-11-2009, 23:43:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    QmerDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazardan hesabı satın alıp, nickname i değiştir.
    Nasıl ulaşırız ki yazarlara ?
    Kaç paradır tahminen ?
  • 29-11-2009, 00:02:54
    #9
    Doğal yollardan kabul edilemediyseniz, hesap satın alsanız bile barınmanız zor. Format konusunda titizler. Yazar olamadıysanız formatı kavrayamamışsınız demektir. Ayrıca o kadar insanın hakkını yemiş olursunuz, hesap satın alarak felan yazar olursanız.

    Benim 1 hesap çaylaktı, sildim tekrar açtım şimdi onay sırasındayım bakalım.