Doğal yollardan kabul edilemediyseniz, hesap satın alsanız bile barınmanız zor. Format konusunda titizler. Yazar olamadıysanız formatı kavrayamamışsınız demektir. Ayrıca o kadar insanın hakkını yemiş olursunuz, hesap satın alarak felan yazar olursanız.
Benim 1 hesap çaylaktı, sildim tekrar açtım şimdi onay sırasındayım bakalım.