• 29-11-2009, 00:04:16
    #10
    Üyeliği durduruldu
    BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eksi sözlük yazarı olmak için ne yapmak gerekiyor anlamadım. Kaç defa başvurdum cevap yok.
    Önce 18 yaşını doldurman gerek
  • 29-11-2009, 05:53:55
    #11
    Yazarlığın faydası ne peki arkadaşlar tam olarak açıklayabilecek olan var mı ?
  • 29-11-2009, 19:17:56
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir ara çaylakların çogunu yazar yapmışlardı... Kaçırdık o fırsatı
  • 30-11-2009, 12:01:32
    #13
    çaylak olarak takılıyorum