Aramızda eksisozluk yazarı var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aramızda eksisozluk yazarı var mı?
12
●
498
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Aramızda eksisozluk yazarı var mı?
1
2
29-11-2009, 00:04:16
#10
Erol
Üyeliği durduruldu
BuRacK1994 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eksi sözlük yazarı olmak için ne yapmak gerekiyor anlamadım. Kaç defa başvurdum cevap yok.
Önce 18 yaşını doldurman gerek
29-11-2009, 05:53:55
#11
BetaHouse
Yazarlığın faydası ne peki arkadaşlar tam olarak açıklayabilecek olan var mı
?
29-11-2009, 19:17:56
#12
whoyouare
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bir ara çaylakların çogunu yazar yapmışlardı... Kaçırdık o fırsatı
30-11-2009, 12:01:32
#13
Triblanka
çaylak olarak takılıyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler