Hikaye yazıyoruz... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hikaye yazıyoruz...
151
●
3.261
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Hikaye yazıyoruz...
1
2
3
4
5
6
11
Son
15-11-2009, 20:34:28
#1
TyLer
Üyeliği durduruldu
Herkes 3 kelime yazacak ve bir hikaye oluşturacağız. Konu belirlentikden sonra konu dışına çıkmamaya dikkat edelim
Başlıyorum
Bodrumdan gelen sesler...
15-11-2009, 20:38:46
#2
GirindirNet
üzerine hemen indim...
15-11-2009, 20:38:50
#3
ASP
Üyeliği durduruldu
Bodrumdan gelen sesler...
Beni ağlatıyor.
Bir başkasını ise güldürüyor
15-11-2009, 20:51:12
#4
Wazzup
Karanlıkta bir gölge gördüm
15-11-2009, 20:55:05
#5
[KaDeSigN]
Üyeliği durduruldu
aboo dedim hayriyenin gızı
15-11-2009, 21:46:36
#6
bLackdiamond
Üyeliği durduruldu
Ve yanında bir erkek
15-11-2009, 21:53:25
#7
sesar
Birlikte masumca yürüyorlardı.
15-11-2009, 21:58:00
#8
nssenel
Ama üstleri kanlıydı.
15-11-2009, 21:58:07
#9
dikine_solucan
Lakin Kız Korkmuştu
1
2
3
4
5
6
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler