Hikaye yazıyoruz... - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hikaye yazıyoruz...
151
●
3.261
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Hikaye yazıyoruz...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
14
Son
16-11-2009, 11:45:36
#28
GodLessTurtLe
birde ne göreyim arkamda kocaman birşey bana bakıyor
16-11-2009, 12:57:04
#29
GirindirNet
Bastım çığlığı odaya kaçtım.
16-11-2009, 13:05:09
#30
Ekstra
Dolaptan silahı alır. Kocaman şeyin karşısına çıkar. : )
16-11-2009, 13:12:09
#31
GodLessTurtLe
birne ne göreyim koca şey aslında küçükmüş
16-11-2009, 13:12:38
#32
slmgl
2 el ateş ettim ama o kadar güçlüydüki yıkılmak bilmiyordu melun
16-11-2009, 13:19:37
#33
GodLessTurtLe
yaaaa allah bismillah dedim bir el ense çektim
16-11-2009, 14:01:42
#34
kubilay
kündeye getirdiğim yaratığı. acınası halde bana bakıyordu
16-11-2009, 14:33:26
#35
slmgl
Bir balgam attım yaratığın suratına.
16-11-2009, 14:35:30
#36
Dtractus
Üyeliği durduruldu
ve hemen telefona sarılıp polisi aradım!
<kd> Hikaye süper gidiyor.
</kd>
1
2
3
4
5
6
7
8
9
14
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler