Hikaye yazıyoruz... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hikaye yazıyoruz...
151
●
3.261
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Hikaye yazıyoruz...
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
15-11-2009, 22:43:48
#10
SNCR_1
O Korkunun Altında Masum Bir Aşk vardı.
15-11-2009, 22:50:14
#11
GirindirNet
ve daha önce bodrumda yaşadıklarım aklıma geldi.
15-11-2009, 23:19:11
#12
fenArt
Üyeliği durduruldu
O yaşadıklarım aşkla birlikte heyecanıda getiriyordu.
15-11-2009, 23:21:16
#13
advaldo
Üyeliği durduruldu
Ama ürperdi bazı sorular beynini kurcalıyordu..
15-11-2009, 23:44:08
#14
Wazzup
Sıktım ikisininde kafasına
16-11-2009, 00:15:53
#15
sesar
Allahım ben ne yaptım dedim ve rüyamdan uyandım tek başımaydım!
16-11-2009, 00:17:51
#16
serhad_
hemen su ictim, sigarami yaktim
16-11-2009, 00:33:26
#17
TyLer
Üyeliği durduruldu
o da ne rüyamdaki gibi sesler gelmeye başladı bodrumdan.
16-11-2009, 00:56:14
#18
kubilay
hemen telefona sarıldım
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler