• 05-11-2009, 15:19:25
    #19
    Ben bizim okula giden dolmuşların plakalarına göre grup açılmaya başlanınca bıraktım kapttım facebook hesabımı , budur dedim
  • 05-11-2009, 15:48:54
    #20
    mesela bir örnek verim
    0 alınca sınıfta kalanlar
    yav acayip saçma gruplar var saçma + gereksiz 2 yaşında çocuğa desen bu grupları açmaz.
    daha bir çoüu var yani

    Yorumsuz
  • 05-11-2009, 16:44:30
    #21
    "Tuvaleti gelince tuvalete gidenler xD" grubu var bide
  • 05-11-2009, 16:54:25
    #22
    Bahçican ahçıyı, ahçı uşa, sonra hepsi uşa diyenler

    şaşırmış millet kimsenin haberi yok
  • 05-11-2009, 20:36:23
    #23
    Nefes aldıktan sonra verenler vardı bide
  • 05-11-2009, 20:46:19
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yazık ne hallere geldik. Facebook gibi projeleri gerçekleştiren ülkeler çalışıp kazanırken biz böyle saçma sapan işlerle uğraşıyoruz sonrada neden gelişemiyoruz diyoruz. Tabi gelişemeyiz gençlik saçma sapan organizasyonlara kapılıp gidiyor...
  • 06-11-2009, 00:28:28
    #25
    Gördüğüm en saçma grup ise "Yürüyenler" halen duruyor mu bilmiyorum
  • 06-11-2009, 02:03:23
    #26
    1 yıldır banyo yapmayanları eklemeyi unutmuşsun
  • 06-11-2009, 11:25:34
    #27
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün bi kaç sayfa gözüme çarptı. Diyecek söz bulamadım

    - Banyo yapınca ıslananlar
    - Yemek yiyince doyanlar
    - Telefon çalınca açanlar

    .. Yorumsuz...

    bunlar dalgasına kurulmus gruplar hani bilmem ne sevenler bilmem ne sevmeeen ler guruplarıyla dalga amaclı