Yazık ne hallere geldik. Facebook gibi projeleri gerçekleştiren ülkeler çalışıp kazanırken biz böyle saçma sapan işlerle uğraşıyoruz sonrada neden gelişemiyoruz diyoruz. Tabi gelişemeyiz gençlik saçma sapan organizasyonlara kapılıp gidiyor...