• 04-11-2009, 22:58:56
    #10
    Susayınca su içenler.
    Telefonunun sarjı bitince sarja takanlar...

    İşin b**unu çıkarttılar.
  • 04-11-2009, 23:01:09
    #11
    WWW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin b**unu çıkarttılar.
    Aynen öyle... Yok çikolata alıp yiyenler yok onalr yok bunalr yok şunlar... Sosyal ağ olmaktan çıktı gerçekten de amele işine döndü
  • 04-11-2009, 23:14:00
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizde bir grup açalım Dolandırılınca mağdur olanlar diye
  • 04-11-2009, 23:16:59
    #13
    sadece videoları ızleyebılmek ıcın uydurma bı hesab actım
  • 04-11-2009, 23:18:23
    #14
    R10book açalım bizde
  • 05-11-2009, 00:28:53
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bence ciddi konusuyorum facebook yasaklansın türkçe elden gidiyor. + gerizakalı insanlar töbe töbe neyse..


    yok karnı acıkınca zil çalanlar..
  • 05-11-2009, 01:11:15
    #16
    Üyeliği durduruldu
    recep ivedik aylar öncesinden söylemişti amele doldu diye her geçen bu sayı yükseliyor ?
  • 05-11-2009, 05:38:47
    #17
    Facebook Yok, Hayat Var Desem, Tanıdığım Herkez Napıyorsun Sorusuna Facebook'ta Ya Okeyde Ya Texas Hold'em ya Msjları Okuyor yada Profilimi Güncelliyorum Cevapları Veriyor Bunaldım Artik. Yasaklasınlar FaceBook ..
  • 05-11-2009, 14:44:04
    #18
    Şey vardı birde , su içenler