• 20-04-2007, 12:05:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler dolu olduğundan
    gidip üniversite profesörünün oturduğu masaya oturmuş. Profesör
    kaşlarını çatarak: " Öküzler ve kuşlar ayni masada oturamaz!" Öğrenci:
    "O zaman ben uçuyorum..." Profesör cevaba çok sinirlenmiş, sınavda
    öğrenciye takmış ve sınavını basarîsiz geçmesi için elinden geleni
    yapmış. Yalnız sınavda öğrenci tüm soruları mükemmel bir şekilde
    cevaplamış. Profesör öğrenciye: Sana son bir soru soracağım -
    demiş. Yolda yürürken iki torba bulduğunu hayalet, birinde akil var,
    diğerinde ise para var. Hangi çuvalı alırsın? Öğrenci: "Para olan çuvalı
    seçerdim..." Profesör: "Ben akil olan çuvalı seçerdim..."
    Öğrenci:"Normal! Kimde ne eksikse onu seçer... Profesör çok
    sinirlenmiş, öğrencinin not defterini alıp içine "öküz" yazmış. Öğrenci nota
    bakmadan odadan cıkmış. Bir dakika sonra öğrenci kapıyı aralamış :
    "Sayın profesör, imzanızı atmışsınız, fakat notumu yazmayı unutmuşsunuz."-
    demiş.
  • 20-04-2007, 12:08:40
    #2
    hihihihihih

    (bold yazmışsın uçururlur haberin olsun )
  • 20-04-2007, 12:11:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tek Kelime İle Harika Bunu Not Edeyim Bilgisayarıma
  • 20-04-2007, 12:17:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bold değil o..

    cp olduğundan comic sans bold gibi çıkıyo
  • 20-04-2007, 12:19:50
    #5
    Simsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bold değil o..

    cp olduğundan comic sans bold gibi çıkıyo

    tamam o zaman geri al banlanınca bold değil o dersin

    (evet bende alıntı yaparken düzelteyim dedim bold değilmiş farketmiştim)
  • 20-04-2007, 17:18:55
    #6
    süperrr

    insana 3 kere de laf sokulmazki
  • 20-04-2007, 17:30:36
    #7
    Misafir
    profesör yalama olmuş
  • 20-04-2007, 17:46:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    o ögrenci o dersten zor geçer
  • 20-04-2007, 18:14:52
    #9
    ahahaha süper ya walla süper