Üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler dolu olduğundan
gidip üniversite profesörünün oturduğu masaya oturmuş. Profesör
kaşlarını çatarak: " Öküzler ve kuşlar ayni masada oturamaz!" Öğrenci:
"O zaman ben uçuyorum..." Profesör cevaba çok sinirlenmiş, sınavda
öğrenciye takmış ve sınavını basarîsiz geçmesi için elinden geleni
yapmış. Yalnız sınavda öğrenci tüm soruları mükemmel bir şekilde
cevaplamış. Profesör öğrenciye: Sana son bir soru soracağım -
demiş. Yolda yürürken iki torba bulduğunu hayalet, birinde akil var,
diğerinde ise para var. Hangi çuvalı alırsın? Öğrenci: "Para olan çuvalı
seçerdim..." Profesör: "Ben akil olan çuvalı seçerdim..."
Öğrenci:"Normal! Kimde ne eksikse onu seçer... Profesör çok
sinirlenmiş, öğrencinin not defterini alıp içine "öküz" yazmış. Öğrenci nota
bakmadan odadan cıkmış. Bir dakika sonra öğrenci kapıyı aralamış :
"Sayın profesör, imzanızı atmışsınız, fakat notumu yazmayı unutmuşsunuz."-
demiş.