Öküz profesör ve kuş öğrenci - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Öküz profesör ve kuş öğrenci
17
●
501
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Öküz profesör ve kuş öğrenci
1
2
20-04-2007, 18:21:21
#10
kadiras
peep adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o ögrenci o dersten zor geçer
bence hiç geçemez
20-04-2007, 19:36:56
#11
Fatih33
Üyeliği durduruldu
ehehehe
Süperdi
İmzayı unutmamak lazım tabi..
20-04-2007, 19:40:14
#12
TReX
Üyeliği durduruldu
güzeldi güzel laf sokmuş eleman bende zamanında böyleydim
20-04-2007, 19:43:25
#13
alorak82
"O hikayedeki kuş benim"
(sallıyorum)
20-04-2007, 21:14:47
#14
osenmer
güzel hikaye; hoca öğrenciyi kesin geçirmiştir, hiçbir hoca kendineden akıllı öğrencileri sevmez
21-04-2007, 01:25:26
#15
The Hawk
Yazık yaw profesöre
21-04-2007, 01:47:00
#16
baris333
Benim bir fizikcim vardı zeki insanı severim ama benden zeki olmıyacak derdi , bende bayılırdım o adamla dalga geçmeye aman siz yapmayın sakın
21-04-2007, 03:28:27
#17
ManuaL
Misafir
ahaha cok güzel koymus lafı
21-04-2007, 03:59:39
#18
sendevar.com
Üyeliği durduruldu
Keşke böyle lafları üniversitede ki hocalarada ben sokabilseydim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler