• 20-04-2007, 18:21:21
    #10
    peep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o ögrenci o dersten zor geçer
    bence hiç geçemez
  • 20-04-2007, 19:36:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ehehehe Süperdi İmzayı unutmamak lazım tabi..
  • 20-04-2007, 19:40:14
    #12
    Üyeliği durduruldu
    güzeldi güzel laf sokmuş eleman bende zamanında böyleydim
  • 20-04-2007, 19:43:25
    #13
    "O hikayedeki kuş benim" (sallıyorum)
  • 20-04-2007, 21:14:47
    #14
    güzel hikaye; hoca öğrenciyi kesin geçirmiştir, hiçbir hoca kendineden akıllı öğrencileri sevmez
  • 21-04-2007, 01:25:26
    #15
    Yazık yaw profesöre
  • 21-04-2007, 01:47:00
    #16
    Benim bir fizikcim vardı zeki insanı severim ama benden zeki olmıyacak derdi , bende bayılırdım o adamla dalga geçmeye aman siz yapmayın sakın
  • 21-04-2007, 03:28:27
    #17
    Misafir
    ahaha cok güzel koymus lafı
  • 21-04-2007, 03:59:39
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Keşke böyle lafları üniversitede ki hocalarada ben sokabilseydim.