• 10-05-2026, 01:27:33
    #1
    İnstagram hikayesinde fenerlileri ( beni ) üzecek paylaşımlar yapıyor.
    Nereye şikayet ediyoruz
  • 10-05-2026, 01:29:31
    #2
    Kurumsal PLUS
    Şikayetin ona değil ali koç saadettin saran gibilere olmalı
  • 10-05-2026, 01:31:26
    #3
    Bir aylığına GS yazan yada Galatasaray yazan herkes banlanmalı Coşkun Abi de dahil
  • 10-05-2026, 01:32:02
    #4
    polemiyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir aylığına GS yazan yada Galatasaray yazan herkes banlanmalı Coşkun Abi de dahil
    Beğenmek riskli
  • 10-05-2026, 01:37:59
    #5
    Kimmiş o? Böyle olmaz ki
  • 10-05-2026, 02:09:04
    #6
    fb kim la!
  • 10-05-2026, 02:17:32
    #7
    Bursaspor gelin gerisi boş 🐊🐊
  • 10-05-2026, 02:21:16
    #8
    Kurumsal PLUS
    Baha1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bursaspor gelin gerisi boş 🐊🐊
    Forumda bursaspor görünce aşırı mutlu oluyorum
  • 10-05-2026, 02:23:04
    #9
    Buborium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda bursaspor görünce aşırı mutlu oluyorum
    Ölümüne Texsas reis 🐊🐊

    Allah sayimizi arttirsin diyecem lakin stat almiyor 50 bin taraftariz 😅😅