Moderatörden Şikayetçiyim :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Moderatörden Şikayetçiyim :D
9
●
746
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Moderatörden Şikayetçiyim :D
1
2
10-05-2026, 01:27:33
#1
İbrahimH
İnstagram hikayesinde fenerlileri ( beni ) üzecek paylaşımlar yapıyor.
Nereye şikayet ediyoruz
10-05-2026, 01:29:31
#2
mertdijital
Kurumsal PLUS
Şikayetin ona değil ali koç saadettin saran gibilere olmalı
10-05-2026, 01:31:26
#3
polemiyk
Bir aylığına GS yazan yada Galatasaray yazan herkes banlanmalı Coşkun Abi de dahil
10-05-2026, 01:32:02
#4
İbrahimH
polemiyk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir aylığına GS yazan yada Galatasaray yazan herkes banlanmalı Coşkun Abi de dahil
Beğenmek riskli
10-05-2026, 01:37:59
#5
anilguler
Kimmiş o? Böyle olmaz ki
10-05-2026, 02:09:04
#6
fortext
fb kim la!
10-05-2026, 02:17:32
#7
Baha1984
Bursaspor gelin gerisi boş 🐊🐊
10-05-2026, 02:21:16
#8
Buborium
Kurumsal PLUS
Baha1984 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bursaspor gelin gerisi boş 🐊🐊
Forumda bursaspor görünce aşırı mutlu oluyorum
10-05-2026, 02:23:04
#9
Baha1984
Buborium adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumda bursaspor görünce aşırı mutlu oluyorum
Ölümüne Texsas reis 🐊🐊
Allah sayimizi arttirsin diyecem lakin stat almiyor 50 bin taraftariz 😅😅
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler