Moderatörden Şikayetçiyim :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Moderatörden Şikayetçiyim :D
9
●
746
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Moderatörden Şikayetçiyim :D
1
2
10-05-2026, 02:25:22
#10
Buborium
Kurumsal PLUS
Baha1984 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ölümüne Texsas reis 🐊🐊
Allah sayimizi arttirsin diyecem lakin stat almiyor 50 bin taraftariz 😅😅
Ben oralardayım gene. Anlık gelsin o zaman 😂
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler