Fenerbahçe şampuan! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fenerbahçe şampuan!
30
●
1.838
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Fenerbahçe şampuan!
1
2
3
4
02-05-2026, 22:25:19
#1
berkancay
Selamlar, kepek problemi yaşıyorum. bu şampuanı alsam sorun düzelir mi, yoksa varolan saçlarımı da döker mi?
EDİT: 4-1 yorumu yazanlara kendi oyuncularından cevap var:
https://www.youtube.com/shorts/hs-MPOhwK0k
02-05-2026, 22:27:21
#2
Kyrexiz
Sizde yanık yapabilir bilginiz olsun
02-05-2026, 22:27:25
#3
Hakanerkus
Yani daha iyi alternatifler var hocam takım takıntınız yok ise
02-05-2026, 22:28:08
#4
AFNaNTiK
02-05-2026, 22:28:13
#5
adagursoy
Hocam 4+1 mevsimlik şampuan var stokları yeni tükendi, gayet güzel bir ürün tavsiye ederim.
02-05-2026, 22:29:06
#6
berkancay
adagursoy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam 4+1 mevsimlik şampuan var stokları yeni tükendi, gayet güzel bir ürün tavsiye ederim.
güzel karşı atak
02-05-2026, 22:29:13
#7
omerbabaco
Hocam yanlış bilmiyorsam 13 yıllık kellik sendromu yapabiliyormuş. Müşteri hizmetleri ile görüşünce suçu teknik direktöre yıkıyorlar hep ama yine siz bilirsiniz
02-05-2026, 22:29:32
#8
Aktashalil
baya komikmiş
02-05-2026, 22:29:41
#9
SeoClas
adagursoy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam 4+1 mevsimlik şampuan var stokları yeni tükendi, gayet güzel bir ürün tavsiye ederim.
tercih olarak 3-0 daha iyi gibi geliyor daha tatlı oldu sanki misali
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler