• 02-05-2026, 22:25:19
    #1
    Selamlar, kepek problemi yaşıyorum. bu şampuanı alsam sorun düzelir mi, yoksa varolan saçlarımı da döker mi?

    EDİT: 4-1 yorumu yazanlara kendi oyuncularından cevap var: https://www.youtube.com/shorts/hs-MPOhwK0k

  • 02-05-2026, 22:27:21
    #2
    Sizde yanık yapabilir bilginiz olsun
  • 02-05-2026, 22:27:25
    #3
    Yani daha iyi alternatifler var hocam takım takıntınız yok ise
  • 02-05-2026, 22:28:08
    #4














  • 02-05-2026, 22:28:13
    #5
    Hocam 4+1 mevsimlik şampuan var stokları yeni tükendi, gayet güzel bir ürün tavsiye ederim.
  • 02-05-2026, 22:29:06
    #6
    adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 4+1 mevsimlik şampuan var stokları yeni tükendi, gayet güzel bir ürün tavsiye ederim.
    güzel karşı atak
  • 02-05-2026, 22:29:13
    #7
    Hocam yanlış bilmiyorsam 13 yıllık kellik sendromu yapabiliyormuş. Müşteri hizmetleri ile görüşünce suçu teknik direktöre yıkıyorlar hep ama yine siz bilirsiniz
  • 02-05-2026, 22:29:32
    #8
    baya komikmiş
  • 02-05-2026, 22:29:41
    #9
    adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 4+1 mevsimlik şampuan var stokları yeni tükendi, gayet güzel bir ürün tavsiye ederim.

    tercih olarak 3-0 daha iyi gibi geliyor daha tatlı oldu sanki misali