• 03-05-2026, 22:05:41
    #28
    sırf yorumları okumaya geldim
    not futbolla ilgilenmiyorum 😂
  • 04-05-2026, 01:26:19
    #29
    Türk futbolu biteli yıllar yıllar olmuştur. Boşuna birbirinizi kırmayın. türkiyede futbol felan yok. bunu anlamanız yeterli.
    hala futbolu takip eden arkadaşlara birbirini kıran arkadaşlara şaşırıyorum. hani nerde futbol abi. biri göstersin Allah aşkına. bu futbol desin.
    az biraz aklı olan herkes neyin ne olduğunu futbol dışında nelerin döndüğünü az buçuk anlar. eş dostu kırmaz.
    nerde o eski futbol. yok.
  • 04-05-2026, 01:29:30
    #30
    Bilgim yok ama dayımgil sanırım
    https://www.hepsiburada.com/dercos-k...za=EMRcosmolog
    bunu kullanıyordu
  • 04-05-2026, 01:40:05
    #31
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben dahil çoğu galatasaraylı zaten bugün puan kaybı istiyordu. oyuna bakılırsa futbolcular bile istiyor gibiydi. 2 puan yetecek şuan için. taraftarla şampiyonluk maçına çıkmanın havası bambaşka. asıl şenlik haftaya
    Ne ağladınız be arkadaş, şampiyon olursun yanığınız yine geçmez çok enteresan çok..